Veelgestelde Vragen

 
PRODUCTEN
 Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog terug op voorraad?
Hè wat jammer, je grijpt net mis. Wij doen ons uiterste best om uitverkochte producten en maten zo snel mogelijk weer aan te vullen, helaas is dit niet altijd mogelijk. Als een product terug op voorraad komt laten wij dit altijd weten via onze nieuwsbrief en social media kanalen. 

Ik heb een vraag hoe het product valt qua maat?
Als iets anders valt normaal dan vermelden wij dit bij het artikel op de site. Je vindt hier de pasvorm, afmetingen en extra informatie terug. Specifieke informatie nodig? Stuur ons een mailtje naar info@lesjumelles.be

 

BESTELLEN

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

1. Shoppen | Plaats alle gewenste producten in je winkelmandje. Ga vervolgens naar je bagSHOPPING BAG. 
2. Shopping bag | Controleer je bestelling of alles klopt. Klik vervolgens op CHECK OUT.
3. Gegevens | Vul hier je persoonlijke gegevens in en klik op KIES VERZENDMETHODE.
4. Verzendmethode | Vink hier jouw verzendmethode aan en klik vervolgens op KIES BETAALMETHODE.
 5. Betaalmethode | Kies hier welke betaalmethode je wenst te gebruiken en klik vervolgens op AFREKENEN. 

Je ontvangt zodra de betaling is voldaan direct een orderbevestiging in je mailbox. Check zeker ook je spambox hiervoor.  Zodra we je bestelling verzonden is ontvang je ook een verzendbevestiging. Hierin staat vermeld wanneer je jouw pakketje kunt verwachten. 

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Als het bedrag wel van je rekening is afgeschreven kan het zo zijn dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Check dit altijd eerst! Mocht je hem daar ook niet kunnen vinden dan zoeken wij het graag voor je uit. Stuur een e-mail met printscreen van je betaling naar  info@lesjumelles.be

 

BETALEN

Ik heb een kortingscode of giftcard, hoe kan ik deze gebruiken?
Je kunt de kortingscode of giftcard in de check out tijdens het afrekenen invoeren. Klik op toepassen en de korting wordt verrekend. Komt er een melding dat de giftcard niet geldig is dan is hij waarschijnlijk verlopen of niet goed ingevoerd. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

 

SOLDEN

Solden kunnen niet retour worden gestuurd.